Het magische apparaatje
De Elle Tens

De Elle Tens wil je niet missen tijdens de bevalling.

Het is een vorm van natuurlijke pijnstilling en sleept veel vrouwen door de bevalling heen. Ik heb hem altijd bij me als verloskundige, dit wil je!

De voordelen

✔ Natuurlijke pijnstilling

✔ Geen bijwerkingen

✔ 100% veilig voor moeder en kind

✔ Regie over de pijn

✔ Het geeft je kracht en vertrouwen

✔ De werking is wetenschappelijk bewezen

✔ Thuis of in het ziekenhuis

✔ Door veel zorgverzekeraars vergoedt

✔ Minder kans op medische pijnstilling

Hoe de Elle Tens werkt

Je plakt vier elektroden op je rug. Twee ter hoogte van je BH bandje en twee op je onderrug. Op het apparaat kan je instellen hoeveel kracht de elektroden moeten geven. Ook zit er een BOOST knop op, voor als de wee komt, dat de elektroden harder moeten werken.

Hoe zorgt deze elektroden voor pijnstillend effect?
De elektroden zitten op je zenuwbanen waardoor de pijnprikkel van de wee afneemt. Je hersenen zijn bezig met de elektroden en minder met de pijn van de wee en hierdoor ervaar je dus minder pijn! Ook stimuleert het de aanmaak van endorfines, je natuurlijke pijnstillende hormoon.

Win-win dus!

Wat je ontvangt
Je ontvangt de TENS, met extra batterijen, instructies en eigen elektrodes vanaf 37 weken. Bij 42 weken moet de TENS retour worden gestuurd/gebracht. We sturen een retour sticker mee, dus je betaald geen verzendkosten.

Wil je zeker één op tijd in huis hebben?

Ben je nog geen 36 weken zwanger maar wil je wel een TENS straks gebruiken? Reserveer de TENS dan nu! Zet bij de bestel opmerkingen je uitgerekende datum en je hebt hem bij 36 weken zwangerschap in huis!

Huur een Elle Tens